jueves, 5 de febrero de 2009

Como Se Fai Unha Carta De Presentación

CARTA DE PRESENTACIÓN
1.- INTRODUCCIÓN
A carta de presentación é un instrumento de contacto coa empresa, debe ir sempre acompañado do curriculum e o seu obxectivo é coincidente co mesmo: obter unha entrevista de selección. Na carta explicaremos de forma breve o que sabemos facer e o que desexamos, a mensaxe ten que ir sempre moi claro: "Escríbolles porque estou verdadeiramente interesado no traballo que me ofertan".

2.- REDACCIÓN

A primeira fonte de información que posúe a empresa de nós é a carta de presentación, por iso ten que dar unha impresión favorable e positiva axudándonos para conseguilo dunha serie de formalismos. Non debe ocupar máis dunha páxina de igual calidade, cor e tamaño que o curriculum.
Imprimida en papel branco, formato
DIN-A4. Texto xustificado. Ao dobrar a carta pór as letras cara a fóra. Evitar frases longas e/ou encadeadas así como as enunciaciones negativas. O texto estará ordenado en tres ou catro parágrafos deixando amplo espazos entre eles. Datos persoais: Nome e apelidos, domicilio e teléfono de contacto. Datos da empresa: Nome da empresa, nome e apelidos da persoa de contacto ou dirixirse ao Dpto. de Recursos Humanos, domicilio. Data: Pór primeiro a localidade e despois dunha coma o día, o mes e o ano.
Exemplo: "Madrid, a 5 de agosto de 2000".

E despois de pon a referencia que aparece na oferta se se dá o caso. Saúdo inicial: Iniciar con: "á atención de" ou "A/A de ou Estimado Sr." ou "Moi Sr. meu".
Expor o motivo polo que nos diriximos a esa empresa. 1er parágrafo: Serve para darse por decatado da oferta de traballo mencionando a fonte de información e débese escribir en primeira persoa. 2º parágrafo: Resumo de calidades. Indicar cumprimento de requisitos e cousas que se valoran. E definir porque se está capacitado para o posto.
3er parágrafo:

Solicitar participar no proceso de selección ou unha entrevista persoal. Deixar claro que es a persoa idónea para o posto. Saúdo de despedida: Ten que ser correcto e sinxelo. Firma centrada. * Non esquezas asinar a carta e quedarche cunha copia. * A carta de presentación debe ser distinta para cada oferta, debe estar adaptada.
3.- CONSELLOS PARA FACER A CARTA DE PRESENTACIÓN

Cando se nota que esa carta é xenérica, acaba normalmente na papeleira Ten un persoal de carta modelo, pero terás que ir personalizándoa para cada empresa. Repasa as faltas de ortografía, así como a redacción. Evita dirixir a carta "A quen lle poida interesar" ou "A quen corresponda" "Distinguidos Señores", etc... A linguaxe non debe ser nin demasiado burocrático nin demasiado coloquial .
Tenta non utilizar sempre o mesmo pronombre, que sexa unha carta dinámica, que non lle entren ganas á persoa que a recibiu, de acabala sen habela leido. Indicar: "Adxunto a esta carta, teñen o meu Currículo Vitae, por se fóra do seu interese...." "Achégolle o meu Currículo Vitae para que o poida examinar se o desexa". Evitar dar ordes á persoa que está a ler a carta, nin suxestións.

4.- EXEMPLO
Mikel Galarza Ezkiagac/ Gipuzkoa, 1320800 ZarautzTel.: (96) 00 00 00 LACTOM, S.L.Avda. Navarra, s/n20800 Zarautz Zarautz, 9 de xaneiro de 1996.
Moi Sres meus: Lin con interese a oferta de emprego que Vds. publicaron no diario "-----" do día 7 de xaneiro do presente, solicitando programadores.

Esta é a razón pola que me dirixo a Vds. coa intención de ofrecerlles os meus servizos. De acordo coa miña formación e experiencia profesional e como pode comprobar no curriculum que lle achego, considérome capacitada para traballar en devandito posto. Por todo iso, desexaría participar no proceso de selección convocado. Esperando recibir noticias en breve prazo, saúdolles atentamente.

Fdo. Mikel Galarza Ezkiaga

1 comentario:

  1. O meu parecer, está mellor que o artigo do currículum, pero aínda así segue a ser demasiado longo e arduo de ler.

    ResponderEliminar